星期五, 6月 01, 2007

坐看星空

聽日去中環簽約。

份工幾好,我一向準備好自己,靠自己靠朋友也靠運氣,我未有搵工,巳經有兩份工搵我,二取一,好。

我其實係咪真係一個agressive既人呢? 我都唔係好知,我諗,我係一個鐘意簡單既人。我諗, 只係「簡單」呢樣野,有時都係種奢侈,反而要幾大既付出同代價。我唔係agressive,但我要付出,好想得到「簡單」。

呢幾晚望住個天,「好靚....」,我見到天蠍座既心臟。我鐘意看星空,佢令我覺得我咩都唔係,係無量既宇宙,我連稱得上係「咩」既資格,都冇。幾年前全家人,去銀礦灣住左一晚,當晚,我訓係沙灘上看通宵星星,大熊、小熊、飛鵝、天蠍、獵戶,仲有無數既流星,成天無際既大小星星,每一個都可能係另一個星河,入面有好多個星系,又有好多個星球......再看日出,我好鐘意睇星星。幾時,我會番到去睇星星呢? 我身邊會否有人在旁。

我又寫埋哂d廢話,唉,廢人講廢話。

10 則留言:

xiao zhu 說...

恭喜呀!睇黎你好滿意呢份工喎。

你講得啱,追求簡單,喺而家呢個世代,的確係一種奢侈。不過可以咁諗嘅,咁先至值得我哋去追求嘛。

乜淨係睇到天蠍座個心臟,睇唔哂成個嘅咩? 好大架? 仲有啲大熊小熊,都幾得意喎。

Gavin 說...

要睇得哂成隻蠍子, 就要等好清既星空呵呵. 係呀好多座好靚....

英倫肥龍 說...

恭喜你呀!

係點都好, 最緊要做得開心!

Gavin 說...

多謝您呀肥龍

不過未上工, 知道左阿頭同埋阿頭既阿頭對我d 期望都幾高...(我覺得), 不過如果我做得黎, 就真係好多好多機會俾我。依家未上工心入面巳經有壓力咁...

英倫肥龍 說...

咁快就有壓力? yo...壓力? 使咩驚呀! (嘻)

不過真心話, 新上工最緊要留心啲人地講野. 唔好make assumptions, 唔識既可以自己先諗吓, 到真係唔明最好問人.

工作能力俾啲時間相信你可以証明及表達出黎啦!

Gavin 說...

我諗緊係新office我要點為自己positioning 同branding.

agressive, 醒目, 跨team親和大使"得得地", 做好本分唔多事, 當係朋友一樣照樣撩女仔, etc etc . 唔知要show幾多我真正特質, 定點.

英倫肥龍 說...

咁勁??

Gavin 說...

我阿頭叫我做番自己就得.
但我就諗緊駛唔駛刻意plan下點position 自己lor..

xiao zhu 說...

Gavin,睇左你嘅reply,我諗我暫時再冇咩心得可以同你分享嘞,只係有個問題。你會唔會諗得太多呢? 會唔會太刻意呢?

就算真係世途險惡、人心難測,你去返一份新工,點都要到步之後,先至可以了解多啲。有冇必要一開始就要有咁多計算呢。

Gavin 說...

我其實都覺得我諗多左.
但又好想做好佢.
我依家睇緊黎緊會跟既客既網頁..