星期一, 6月 04, 2007

疏導

呢排都勁做運動同煲;書,仲有同d朋友食番飯, 欠好多犯罪債。 希望練番好d 拳同體能咁. 巳經幾個月好遲訓,體能差左好多。
我諗我想得多左, 都好, 疏導得番自己啦, 上司對我有大期望即係覺得我一直有好表現, 信我做到。 我點解反而會緊張起黎呢? 明明係我一早準備好, 想見到既結果。同埋都係果句,X! 萬一做唔好, 都唔駛死~ 又~ 如~ 何~?

[Stay Hungry, Stay Foolish]

3 則留言:

xiao zhu 說...

唏,隔離果隻係狼黎個呵? KIEK 係唔係佢個名呀? 佢食果啲係唔係骨頭黎架? 狼食骨頭嘅咩?

英倫肥龍 說...

Gavin,

新工做成點呀? 做得開唔開心先?

xiao zhu 說...

Hi, r u there? How's your new job?