星期五, 5月 25, 2007

無知是罪

善心,應該長存

能力,應該任何時侯增強

智慧,是必須的,請多看歷史, 古哲思想。

唐心風暴,一套onx 既劇集,由只睇得得地到依家追看,越看越氣。

作為一個男人,雖然是個好爸爸,只是,夏雨,未免太"廢柴"了。

無知是一種大罪, 不單止累己,更累人。

寂靜相的菩薩慈悲,低首看眾生。

遇有教化不了的魔道,菩薩必現忿怒相,以霹靂手段了結。為之佛都有火。

慈悲不可以成為懦弱的藉口。

這才是智慧。

圖為佛教中「大威德金剛」之「降伏」忿怒相。

15 則留言:

xiao zhu 說...

原來佛都有火係咁嘅典故架? 既然係咁,以後我見到啲唔順眼嘅嘢發火做架輛,就唔可以話我躁喇。

Gavin 說...

haha. 最好就係其實您心中冇火. 但表現出好火~ 咁就高手la~ 哈哈哈

係架. 佛教有分[寂靜相][忿怒相]
我張相貼出黎果張係發哂火既樣.但其實呢個咁恐怖既佛像, 係平日成日見到笑口淫淫既文殊菩薩。

係架.有時d 仆x 邪魔係要好似張相中既菩薩咁, 羅劍斬立決既。

對一d 人一味講慈悲,係對其他人唔fair, 殘忍。

Gavin 說...
此留言已被作者移除。
Gavin 說...

小豬:

我果頭post, 您就reply. 成日睇我個blog. 搞到我好開心添.

今日去左旺角行街睇女仔.經過戲院睇下有咩戲, 見到黎緊有套新戲, 好想睇, 個tag 好正, 係度借用一下。

大家"扑"來"扑"去~

哈哈哈哈( 唔好打我)

xiao zhu 說...

咁心中有火,但表現冇火,呢啲又係咩手呀?

咁啱咁轎黎到啫。喺"扑界"就梗係會扑來扑去架喇。嘩,你嘅興趣係中國武術喎,點夠你打呀。

財務自由人 說...

所以夏雨發威啦 !

C.D 說...

慈悲不可以成為懦弱的藉口.
同意!

D.

xiao zhu 說...

講完佛都有火,而家又running on karma。 你是佛教徒嗎? 還是喜歡佛教哲理?

Gavin 說...

我唔係佛教徒, 因為唔想俾人用每個人心既至高道德套我. 但係我就學緊[佛/覺悟者]解決問題既方法囉~呵呵
:p

xiao zhu 說...

除左網址,連名都改埋。咁以後係唔係都要改口唔叫得你個英文名呀?

Gavin 說...
此留言已被作者移除。
Gavin 說...

妳叫番我英文名我轉番la~:p

xiao zhu 說...

why?

Gavin 說...

唔方面公開講架, 哈哈哈.呀~ 有冇計交換到msn~ :p

xiao zhu 說...

冇計喎!=P