星期五, 4月 13, 2007

潦潦數筆隨想

o係香港,我地一出旺角,好容易覺得香港係一個好富庶既地方,上至五十幾歲,下至十幾廿歲,靚仔到靚過吳彥祖,平凡到樣似魯芬既,身上都有好多名牌,特別係歐洲名牌。到底係歐洲野香d,定真係咁有消費力呢?

由我讀書、到做野所見所聞,特別係工作上,見到好多人、好多鬼,其實,都係得個殼。佢地或者會以為自己好有lifestyle,好有型,食野好有taste,聽既睇既都好pop 好有型格,識飲識食識得嘆,將心思放哂係建立呢一個自我形象。

但係佢地好多,其實收入並唔多,一出糧就急不及待進貢俾人地,其實,注重外表係本身,亦係尊重自己同別人既表現,但如果太過執著係呢d野度,會唔會有d 偏離人生既重心呢? 但真係好多人就將重心放錯。

近來睇到新聞講到龔如心小姐,一直以黎,覺得呢d人,係一個社會,係好值得佩服既。佢出街就以小甜甜look示人,或者,您地會覺得佢好低能,但係吹咩? 佢自得其樂,要扮型,人人都識,例如好似上面咁講,d 旺角仔羅哂成份糧黎買果d咩hip hop品牌然後去disco 扮型介女。 但自己想點就點,就唔係人人都敢。唔係話我扮野,我當然冇勇氣好似佢地咁,但我真係幾服八兩金、魯芬、余慕蓮等人,早前仲有新聞爆料,余慕蓮將無線俾佢既長期服務金捐哂出黎係內地山區起學校俾小朋友讀書。

講番小甜甜,您笑佢傻,佢心入面笑您仲傻,花哂d錢買呢買路~ 身光頸靚,其實係空心老官,佢一個月駛果少少,但身家原來成千億,羅哂大部分黎成立charity fund,唔到死果日您地都唔知。

您地話佢標佢老公心,呢個冇證冇據,但近日新聞所揭露既資料,佢,似乎對佢老公一條心,身家過千億,老來孤獨一個,心繫愛人,真係好浪漫。


或者,佢一早知道佢老公巳經唔再係呢個世界,
或者,佢都覺得做人好累要病就隨緣由佢,
或者,佢都冇咩好依戀,
佢終於去左搵番佢老公一起。

沒有留言: