星期日, 4月 22, 2007

在內地企業的形象

首次看以下video,大約係一年多前了,呢間企業,名字有趣,出埋動畫MV,其實都唔可以話冇創意。

企業形象,熟好熟壞......諸君定奪。我post佢出黎前,都好擔心影響我個blog既形象......不過,呢首MV既名字,完全吻合我呢排既心情。

3 則留言:

xiao zhu 說...

"都好擔心影響我個blog既形象......"

何以有這個想法? 你對這個動畫看法又是怎樣?

Gavin 說...

因為這個動畫,即使係以我呢d 草根香港仔既眼光睇,都覺得好騎呢...哈哈

平心而論,我覺得呢個Mv好有創意,不過雖然唔係ad,而係放係網頁上,但都略嫌長氣,整體黎講,ok 架!

xiao zhu 說...

長又的確係長左啲,都真係幾有創意。有時啲騎呢嘢會莫名其妙就中架。