星期六, 4月 21, 2007

賣旗

今天是星期六,昨晚看書直到凌晨三點才睡,我訓到十點才起身,落樓下食早餐,有幾個身穿制服的小朋友、和大朋友跑過來請我幫佢地買旗。

我記得大約是中六既時侯,我作為學生會主席,都曾經自以為應該「以身作則」地參與賣旗活動,地區是灣仔。我好清楚記得,當時我既地盤係灣仔政府大樓天橋下面賣車果間野果條路口,果一朝早,wing wing下未訓醒既我,就係果條路一個巴士站附近。唔知大家覺得灣仔既打工仔如何? 我之前實習工作既公司係灣仔,我唔係幫自己講好話,我發覺,灣仔既上班人士,都好有愛心。一見到我,我只要對佢微笑,佢地好多會望一望我個袋,就自己一路um 荷包同行埋黎買旗。

咁當然,有d朋友冇咁主動,我就會行埋去,微笑住話,早晨先生/小姐,我係幫xxx機構賣旗架, 您可唔可以幫我買一張旗呀? 如果佢唔買我會話, 唔緊要,唔該哂您la!

我自問咁樣,我請人賣,同埋俾人請求買既,大家都幾自在。

依家都咁多年,我一路既觀察,依家d 小朋友其實好似...唔係好識禮貌。唔好話我主觀,堅既~ 首先,我坐火車既時侯由k字頭接駁巴士落車,要經過一條好窄既樓梯,我巳經唔止一次俾幾個,無錯係幾個賣旗既小朋友或大朋友,以road block形式企係度「請」我買旗。同樣情況亦出現於某些天橋,當大家「狹路相逢」既時侯,我覺得咁樣,我原本想買,都會覺得您咁樣攔路好rude,遇著我趕時間番工番學,我真係好唔鐘意咁囉。

講番今日,穿制服既一位大朋友,行埋黎問:「幫我買支旗吖?」有d 似我欠左佢咁既語氣,我微笑搖搖頭,佢就立即送上好「詫異」加面色一沉既表情上黎,個頭擰都擰唔切,「哦」一聲都冇走開,唉,可能我太執著? 但我真係覺得難以理解。

其實今日賣旗係咩機構呢?

另一方面,我真係強烈咁不滿果d 隊長者,又或者弱智人士出黎義賣、賣旗既機構,雖然咁樣可能可以比較好地persuade人去買,但我極度反感,點解要佢地咁辛苦出黎,將佢地既弱點,係大眾面前暴露,以佢地既慘況變成賣點?

我咁諗係咪我太偏激?

沒有留言: