星期一, 1月 21, 2008

6月到依家冇好過

減人工轉行. 想做既職位又俾人呃左做另一個低等職位,
人工少, 屋企又好似好驚我儲到錢咁, 咩都問我羅錢.
好辛苦

6 則留言:

野蠻郡主 說...

點解冇見一排,down左咁多既,之前都唔係咁架!

英倫肥龍 說...

加油呀!

雖然行多咗路,不過都冇行錯路吖.終點始終有望既.

Gavin 說...

野蠻郡主同肥龍cross over 小豬!!! hahha

英倫肥龍 說...

係咪我問題呢? 點解唔明既? ^__^

xiao zhu 說...

你點呀,又唔蒲頭。乜嘢 cross over 呀,又關我事?

祝你新一年心想事成,步步高升,身體健康!快啲出黎啦!成日都匿埋。

Leona 說...

現在好些了嗎?
我失落的時候長輩教落:沉舟側畔千帆過 枯樹前頭萬木春
一定會否極泰來。