星期二, 7月 17, 2007

我做coporate pr, 公司有幾個同事都好照顧我。

尋日,我辭職. 我想做一份人人都做得既bank sale. 做得好,2萬以上一個月, 做得唔好,幾個月炒.

要做bank sale, 要辭呢份pr 好工. 份工. 我用左好多心機去得到,亦靠貴人推薦,如果今日辭左,好難再番回頭.

今朝, finance pr team既阿頭,一個對我好好既上司。 亦都係asia pacific senior vice-president & partner, 佢叫我入房。對話如下:

"阿仔,您...您交左信? "

"係。"

"您係咪做得唔開心?"

"唔係, 您同xx 對我好好,公司亦好大好有規模..."

"咁您點解要走, 想轉咩工?"

"銀行sale"

"下? 我做左finance pr 廿幾年,銀行sale好technical,好辛苦架!"

"我知. 有哂心理準備,如果唔到quota仲會炒添. 晚晚收好遲,好大壓力"

"您知就好...好唔stable.好大兢爭, 拿, 您一路做野我都見您做得好好, very good! 我地都好admire。我知您鐘意investment related野, 不如咁,我想您加入我果team ,您都知我果d全部係finance 客, UBS, FIDELITY...."

如果今日我唔去試bank sale. 又幾時先好呢....老左先試做sale? bank sale 辛苦但多勞多得. pr一樣辛苦, 但收入相對就定左ga la.日日ot 都係果份糧。

如果留低, 我都唔知我有冇能力收番個心係pr 度...要我一路收人工,個心唔係度,就唔會做得好同埋好唔 ethnical

唉! 我今時今日連一個decision都make唔到, 點解. 個cost好大? 係! 一間好公司既offer! 但青春係唔係無敵? 係咪趁早試好過等?

做銀行sale. 做得好就可以好好前途同好pay. 唔好就..fired, 但到時現有好工難再, 所有野重新黎過。

我唔識做人。

10 則留言:

英倫肥龍 說...

Gavin,

多口想問一句,大富翁類似問題:

要機會, 定要經驗/人際網絡?

Gavin 說...
此留言已被作者移除。
Gavin 說...

唔明. 可以再問清楚d嗎?

如果唔做呢份工, 我係冇左一個好好既,好難得(但係其實我一路好積極爭取先有)既pr offer. 同埋係forgo埋做finance pr有可能得到既network. (media and financial clients). 但係我又諗. 如果我留低都唔會轉team. 咁樣對我個frd黎講係好落面. 對我frd唔好.

同埋. 我個心去左做銀行finance service officer度( 即係個個u grad都做得既sale), 我唔試唔甘心...我諗緊. 我一路讀書不停做parttime intern, 做幾份工. 表現,態度一直都有人(senior果d)好欣賞. 呢間公司唔請冇fulltime pr exp既fresh, 但最後請左我. in果時有2個人recommend我, 當時GM話好hestiate, 後來再同我朋友講覺得我係好. 冇請錯。

我諗我都起碼唔係差既人掛?. 今日跳出去唔做中環大公司公關. 但我學到既野, 溝通, 去做bank sale 唔見得一定死路wor? 當年我一樣係自薦做公關, 迫自己由自閉變outgoing見人, 當年得, 今日唔得? (雖然做緊銀行, 冇做銀行既朋友都warn左我會好tough), 但我想做d 有牌考. 同埋多勞會有bonus既工. 我唔甘心, 可能會俾人話計較。

我辭工好似好naive>? 我呢幾星期都訓唔到 ,但我自問, 如果留低, 我咁諗去.唔會做得好.

肥龍您係老sell. 點睇...? 我打算星期五會交正式resignation俾留我既senior vice president

Gavin 說...

我自問我想要:

1. 專業知識, 可既既話做d唔係咁多人識既野

2. 搏d就人工多d既工 (因為家中真係需要)

2種工作都係要ot到8-9點at least. 都好大壓力, why not try? 雖然我個offer...好浪費. 但即使我後來get fired in bank. 我做ad sale, marketing一樣可以吧, 因為我的degree正是integrated marketing communication.

呢幾星期可以話係我呢幾年至脆弱無助既時侯
好似冇左方向. 方向迷失, 不確定,仲慘過叫我向住一個既定方方搏命辛苦做

xiao zhu 說...

Gavin:

琴晚第一時間睇左你呢篇之後,正路係會即刻留言,但係我叫自己等多一日,瞓醒覺先。

我諗去與留兩個答案講起上黎,都會有好多觀點去支持。再睇埋你嘅留言,我諗個現實係冇人可以畀你一個保證,就算話邊份工可以畀到啲咩唔同嘅嘢都好,到頭來都一樣會有出人意表嘅結果,得與失係唔會一面倒嘅。

好明顯你要走嘅urge 非常非常大,為求自己心安,你想攞埋人哋嘅認同,咁就公德完滿嘞。有一樣嘢你可以再問吓自己嘅,嗱,你嘅留言明顯係針對假如要你留低,你嘅相反觀點係乜;咁你而家調番轉,叫你走,你又有冇一樣咁多理由去反駁呢。咁自己比較吓啦。

你會好想有人用好直接嘅方法話畀你聽,Gavin,走啦!其實以你而家嘅處境,你的確係仲可以有條件去急進少少,學你話齋,唔得都仲可以黎過啫。係囉,我只想提出(唔係提醒,因為未必啱嘅!)一樣嘢,就係,你決定點都好,記住,係你自己決定嘅,第日結果係點,固然冇得怨天尤人,連自己揼自己心口都唔准。得唔得吖? 唔知你明唔明。^_

英倫肥龍 說...

Gavin,

我真係多口問句架咋. 拿, 咁肥龍唔係做bank/ finance, 有啲行業上去向及要求, 真係答唔到嘴, 幫你唔到, 鎖你! 不過純以打工角度我就想補充幾句.

首先, 我真係唔覺你辭工好naive. 而且前面既路應該可以點走, 你自己應該最清楚.

況且, 睇落你似乎已經擁有唔錯既條件: 基本工作能力, 自信心, 學歷, 加埋準備去拼既決心. 相信你現在同未來做任何工, 你都可以勝任.

又你依家果份果老細同同事都覺得你ok, 又幾好幾支持你呀. 如果你可以保持水準發揮, 聽落留低都繼續會有機會, 繼續累積經驗同network呀!

我又唔知兩份工人工差幾多, 不過你話你有家中真係此需要, 相信呢個亦係一個重要考慮, 又最現實(如果差好遠的話)既一環. 但問題係, 會唔會諗兩份工之間, 其實邊份可以俾你更大更長遠既network 同 exposure 呢? 我指既network, 除咗客戶之外, 仲有係你公司既同事. 我諗如果你想喺呢個圈發展, 你就要考慮咧.

之但係, 既然你已經搵咗朋友幫手, 相信呢件事上你再可以做既都差唔多咧. 有時覺得, 人情債最難還. 而且你最後既決定亦可能會令朋友失望. 至於甘心唔甘心唔係問題, 只係你做咗就唔好望番轉頭囉. 你覺得咁諗去.唔會做得好係因為你心中已經有答案啦.

咁肥龍做老sell既緊係明白多勞多得既道理, 但真係要有一係唔做, 一做就要做top sales既心態 (做唔到又另一件事 ;p). 另外, 你亦要知點解你個客要(買)你既services/products, 又或者點解個個老sell唔幫襯而係要搵你去買. 除咗knowledge 同skills, 老sell絕對係耍靠勤力, 否則不進則退. 而且好多野就算你唔去問, 個客既反應已經話哂你知, 或者走咗, 好鬼殘酷.

不過如果我無記錯, 你應該唔係喺現有崗位做咗好耐喎, 點解突然會有呢個想法嘅?

嘩, 寫咗好多, 希望你唔覺我寫得亂得滯, 睇得明我寫咩就好啦……^^

唔駛太緊張, 放鬆面對, 瞓多啲, 船到橋頭自然直啦. =p

Gavin 說...

小豬:
您呢句: 去la!好大鼓勵...

肥龍:
其實我留低,會好有發展,我未讀degree就自薦入呢行做intern. 做過2間agencies, 剛剛開始轉full, 但其實我一年前巳開始覺得厭,對做既野認同感冇左,當時轉full係因為唔想浪費機會。但依家日日番工,個心都唔係度。好多謝您撐我....做sell努力係咪真係就冇有怕呢? :) 銀行有個post, 只sell 保險. 唔到quota 即炒, 到quota就收入好唔錯.

好多謝您地兩個, 報告一下。

今日新GM叫我入房傾計(請我既GM回左家鄉dc washington), 話了解我既情況,話同senior vice pre 同我supervosr傾過, 話我鐘意就俾我轉finance pr, 我話我真係好真心好開心咁講我覺得呢間公司好好, 好重視員工價值,我真係好好好感激(講到差d喊)但如果我accept, 好可能都係日日坐係度想走出去試,係唔誠實同inethnic既表現,我知我得到呢間公司既offer係比銀行sale既offer難得好多, 但我真係想闖下。我話所有說話係我真心話,冇呃您我呢個決定都想左好耐,因為我知我走左係no return anymore,我只希望公司明白我唔係玩, 唔係兒戲。

佢話佢信我,明白如果真係唔試會唔甘心,叫我保持contact。見我做過一兩年如果認為真係bank唔岩我,搵番佢,佢會treasure我既exp,會考慮番我,唔係no return。

我巳經推左自己出黎闖,變左同一般fresh 冇分別了。

xiao zhu 說...

點解又冇晒聲氣架??

野蠻郡主 說...

你係咪會有朋友係銀行做,有時人事關係都幾重要!
我以前個男朋友都係銀行做SALES..都係要跑數個D啦!工作壓力都大(不過個個都辛苦架喇)

野蠻郡主 說...

不過我見你都應該係好上進,有計劃既人,只要肯努力,OK架!好多野,你既心態係可以改變一切架!